28 marts 2014

Abilica Wheel

































Så har jeg fået brugt mit Abilica Wheel fra Nordic Fitness og jeg må sige, at det kan mærkes ;) Jeg fik ret ondt i armene de første par gange, men det kunne også virkelig mærkes i mave og ryg - som jo selvfølgelig er dér det skal kunne mærkes! Man bliver øm på den dér fede måde, som jeg rigtig godt kan lide.. Man skal kunne mærke, når man har trænet! Og det kan man her.. Jeg skal helt sikkert fortsætte med at bruge mit Abilica Wheel! Jeg lægger en yoga måtte som underlag.. Jeg var så bange for, at hjulet ville glide fra mig på gulvet og jeg ville ende med at knalde hovedet ned i gulvet ;) haha.. Men det sker altså ikke, hvis man bruger et godt underlag, som fx. en måtte.. 

Jeg har kigget på forskellige videoer på Youtube, for at være sikker på, at jeg lavede øvelsen rigtigt.. Selvom det jo egentlig er ret ligetil.. Enten ligger man på knæ eller også står man på tåspidserne (jeg ligger på knæ).. Og så skal man trille hjulet ud foran sig så langt man kan med strakte arme og så trille langsomt tilbage igen.. Og det kan mærkes! ;) Jeg er super glad for mit Abilica Wheel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar