27 marts 2014

A not so groovy day




Ja sorry, jeg har fået den underligste sang på hjernen!! (Og tjek lige hvor lækre de er i videoen! haha).. Jeg har ingen idé om, hvorfor jeg pludselig har fået den sang på hjernen.. Men jeg har hørt den på repeat siden i går.. Total underligt!!

I dag har jeg ikke rigtigt lavet noget.. Jeg har været så overdrevet træt, at det eneste jeg har fået lavet af fornuftige ting er at have været nede med pant og handlet plus vasket op og ryddet lidt op... That's it.. Damn you nye medicin.. For ja.. jeg er begyndt på noget nyt medicin, som gør mig rigtig træt.. Det var i virkeligheden ikke meningen, at jeg ville skrive om det på bloggen, men det er bare en ret stor del af mit (lige nu ret kedelige) liv.. Det er ikke fordi jeg vil komme dybere ind på, hvad der er galt, men dem der har fulgt min blog længe, ved at jeg har kæmpet med blandt andet depression tidligere.. Men nu ved i, at hvis her er lidt stille på bloggen somme tider, så er det ikke fordi jeg ikke gider.. Der er bare noget andet, der fylder mere.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar