16 februar 2014

Weekenden












































































Jeg har haft en super dejlig weekend med besøg af Tvilling Mie! Og når man er sammen med Mie, kan man godt regne med, at hun har sit kamera i nærheden, og det blev brugt flittigt! ;) Jeg vil selv virkelig gerne have sådan et kamera, men det har jeg bare ikke rigtigt råd til endnu.. Suk suk suk..


Men jeg har også bare været træt hele weekenden.. Jeg mistænker lidt at det er forkølelsen, der har gjort mig sløv.. Jeg føler mig helt ved siden af mig selv.. Og jeg har det som om jeg kunne sove hele tiden.. Heldigvis er der kun 4 dage til weekend ;) hehe.. Og så kommer Mortens datter Anna næste weekend.. Heldigvis er hun blevet frisk igen, så vi skal rigtigt hygge os! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar