24 februar 2014

Weekend








































































Så kom der lige lidt flere billeder fra forrige weekend, hvor Tvilling Mie var på besøg! ;)

Vægten er gået lidt op og har sat sig fast omkring 77 kg.. Jeg var sikker på, den bare ville fortsætte op, men heldigvis stoppede den på de 77.. Jeg har bare ikke været på toppen den sidste måneds tid og det kan jo tydeligt ses på vægten.. Heldigvis er modet ved at vende tilbage, så jeg skal bare igang med den sunde mad igen! :) Så skal vægten nok falde igen..

Min morgenmad er en Nupo shake, men det er nok også mest fordi jeg ikke rigtigt føler mig sulten.. Én Nupo shake plejer at koste 25 kroner.. Ja fik du også lige din morgenmad galt i halsen!? Det er helt sindssygt dyrt! Men i sidste uge fandt jeg dem på tilbud i Kvickly til 16,22 kroner stykket.. Så ragede lige til mig ;) Dem med banan og vanille smager faktisk ret ok.. Lidt milkshake agtigt - tror jeg.. Har aldrig været den store milkshake-drikker.. Men de smager fint.. Det gør Orange Mango til gengæld slet ikke! Så den kan jeg ikke anbefale!

Denne weekend har været "Anna-weekend".. Vi har nemlig haft Mortens datter hele weekenden.. Det er så hyggeligt, når hun er her, og vi får tegnet en masse fine tegninger! ;) Jeg bliver så stolt, når hun prøver at efterligne, når jeg tegner en sol.. Hun er helt med på, at solen er rund med streger.. hun laver bare alle stregerne i samme retning, men hun forstår jo pointen ;) (hun er 2 år og næsten 3 måneder)
I går legede vi lidt med perler, men det er hun nok ikke heeeelt gammel nok til endnu - altså jo hun forstod jo godt, at perlerne skulle sættes på pladen og hun prøvede virkelig, men det var jo svært.. og hun forstod heller ikke, at man skulle bruge nogle bestemte farver osv.. Vi har gemt perlerne lidt væk i en køkkenskuffe indtil videre ;) 

Og så skal jeg lige love for at damen har temperament.. ;) Kom også til at skælde lidt ud, da hun skulle spise til middag i går, fordi hun bad om noget at drikke, så jeg stillede glasset med saftevand foran hende, hvorefter hun skubbede det væk og var ved at vælte det.. Men hun var for træt, så hun sov bare til middag først og fik mad bagefter.. Og jeg blev altså også lige nødt til at sove til middag.. og Morten faldt vidst også i søvn på sofaen.. Det er hårdt at lege hele dagen! ;)

2 kommentarer:

  1. Jep! Det er bare op på hesten igen når det går galt med vægten. Jeg har også selv overvejet at prøve nupo men synes bare det er så sindsygt dyrt.
    Det lyder ellers til at du har haft en god weekend 😉

    XoXo Rikke
    Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er ikke andet for, end bare at komme igang igen ;) Jeg har næsten altid kun købt Nupo, når det har været på tilbud - det er alt for dyrt!

      Slet