02 februar 2014

Søndag
















































I dag har Kæreste Morten og jeg været til barnedåb.. Veninde Majbritt's lille Mikas (som slet ikke er så lille mere) skulle døbes i dag.. Her er noget af den gave de fik af os.. ;) Vi gav også 3 klassiske børnebøger.. Det var en hyggelig dag og Mikas var så dygtig i kirken :) Han sagde ikke rigtig noget til at få vand i håret ;) Efter kirken var der alt for lækker brunch med pandekager, tærte, røræg, bacon og alt, hvad der hører til! SÅ lækkert!! Og har aldrig smagt en bedre tærte! :O Desværre kunne jeg ikke spise særlig meget.. Men mmmm!! :D

Her til aften står den bare på sofa hygge.. Og JA - jeg har bestilt mig en pizza.. Det er kun søndag én gang om ugen, ikke...? ;) Jeg holder også pause fra træningen i dag.. I morgen er jeg på igen! Jeg er sikker på at vægttabet nok skal komme alligevel! Der er nogle mennesker, der har brug for at skære alt usundt fuldstændigt ud af deres liv, når de vil tabe sig.. Men det kan jeg bare ikke.. Det er heller ikke bare en slankekur jeg er på.. Det er en livsstilsændring - jeg skal leve sådan her altid.. Det er ikke bare en kort periode med vægttab og så tilbage til den gamle livsstil.. Men den måde jeg gør det på virker jo også.. Det går måske lidt langsommere end det kunne, men jeg skal altså også selv kunne leve med det ;) Nu vil jeg NYDE min pizza!

3 kommentarer:

  1. Det er en rigtig flot og personlig gave. Hvor er du bare dygtig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja jeg synes også det er en rigtig god gave idé.. :D

      Slet
  2. Du er bare så dygtig, det er virkelig vildt. Og sikke en sød og personlig gave!

    SvarSlet