14 februar 2014

Sikke en uge!











































Jeg er ked af, at jeg ikke har fået blogget den sidste uges tid.. Det kursus jeg er på, har virkelig været hårdt at starte op på.. Jeg har været vildt træt og klar til at gå i seng, når jeg kom hjem.. Der ud over er jeg igang med et par tegninger.. Så puha.. Men i dag er det fredag og jeg har fri om fredagen! ;) Desværre synes jeg ikke jeg er helt frisk.. Var faktisk sikker på, at jeg havde feber! Men det har jeg heldigvis ikke - det føles bare sådan.. Er også blevet snottet..

I weekenden skulle vi have Kæreste Mortens datter Anna, men desværre blev hun syg og kastede op hele weekenden.. Og jeg var taget hjem til Tvilling Mie i lørdags og det var også lørdag hen mod aften, at Anna begyndte at kaste op.. Morten gik helt i panik, fordi hun blev ved med at kaste op og han endte også med at tage til læge med hende.. Hun har først fået det lidt bedre her sidst på ugen - lille stakkel! Vi troede ellers hun var færdig med at kaste op søndag eftermiddag.. Jeg kom hjem klokken 13 og hun virkede frisk nok.. hun var bare enormt træt.. men hendes mor skrev søndag aften, efter Morten havde afleveret hende, at hun kastede op igen.. Jeg håber bare snart hun er på toppen igen.. Hvor længe skal hun mon blive ved med at kaste op..? :(

I dag er det jo en lidt særlig dag.. Ikke kun fordi det er Valentins Dag.. ;) Kæreste Morten og jeg har været kærester i 1 år og 1 måned i dag! Vi fik ikke helt fejret vores årsdag - jo jeg havde bestilt billetter til en tur i biffen.. men ellers ikke noget vildt.. Så i dag skal den lige have lidt ekstra ;) Jeg har brugt dagen på at gøre rent og rydde op herhjemme til Morten kommer hjem.. Og så ender vi jo nok med at skulle have hans livret i aften ;) hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar