05 februar 2014

Onsdagsvejning































































I dag er det onsdag og det betyder, at det er tid til at se, hvad vægten siger! Okay okay, jeg kan jo ikke nøjes med at veje mig kun om onsdagen... (dårlig vane).. Vejede mig også i lørdags, for der var det jo den 1. februar... oooog så vejede jeg mig i mandags efter barnedåb og var ved at dø over, at jeg havde taget OVER 1 kg på siden lørdag.. Men så vejede jeg mig i dag og blev helt vildt glad over at være kommet UNDER 76 kg!!! ;D 

Vægten i dag viste nemlig 75,9 kg! Det er et totalt vægttab på 4,5 kg på 5 uger.. Det er da ok! Det er snart 1 uge siden jeg begyndte at dyrke motion også.. Det går fint.. Det er lidt hårdt.. Så jeg tager det bare stille og roligt.. 

I dag kom jeg til at spise resten af det knækbrød jeg bagte i går.. Hov.. fik totalt ædeflip.. godt det "bare" var i knækbrød.. Så her til aften er jeg bare SLET ikke sulten..

Det var også som om, da jeg kiggede mig i spejlet, at jeg kunne begynde at se, at der sker noget med min krop.. Hvor var det bare fantastisk! ;D Om lidt har jeg en lige så flad mave som hende på billedet! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar