03 februar 2014

Neglelak































































Jeg fik lige et mindre oprydnings-flip tidligere.. Så nu har jeg sorteret mine smykker og mine neglelakker.. ;) Jeg har smidt over halvdelen af begge dele ud.. Men hvem har også brug for 4 hvide neglelakker..? ;) Jeg gemte den nyeste, jeg har købt - jeg kan heller ikke huske, hvor gamle de andre er.. Det er rart at have mere styr på, hvad jeg har - det er meget mere overskueligt, når der ikke er 70 lakker at vælge imellem ;) De fleste var også i samme nuancer - uden at være præcist samme farve.. Det er bare typisk mig, når jeg bliver besat af en helt bestemt farve - så køber jeg bare en masse forskellige nuancer.. Ret dumt egentlig.. Jeg får jo slet ikke brugt alle de neglelakker! Alligevel har jeg købt 5 nye siden nytår.. Hov.. ;D Må hellere holde en lang pause fra at shoppe neglelak....

Jeg kan huske, at en af mine venner kommenterede på min shopping, da jeg boede i den gamle lejlighed.. Jeg havde stillet alle mine neglelakker op på række (i farveorden).. Og mit tøj hang på min bøjlestang, mens mine sko stod på række foran stativet.. Og mine smykker var også fremme.. "Det er ligesom at gå ind i en butik!" ...ja ok.. og jo jeg havde nok ret mange ting.. Han blev nærmest helt forarget over, at jeg havde 10 jakker... Ej men hør nu her.. 3 pelse (en leo, en lys og en mørk), en uldfrakke, en dunjakke, en læderjakke, en cowboyjakke og lidt andet forskelligt.. Det er da ikke for meget!? Jeg kan ikke gøre for, at jeg elsker mode......? :D

2 kommentarer:

  1. Hov du glemte at nævne alle dine milliarder af solbriller der også lå på række ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nårh JA!! :D haha.. Hvordan kunne jeg glemme alle mine solbriller!? ;)

      Slet