01 februar 2014

Mit nye delmål













































Mit næste delmål er sat til den 1. marts og lyder på 72,5 kg.. Det er over 1 år siden jeg sidst vejede 72 kg.. Og jeg er også vildt glad over, at jeg er nået under 77 kg! Jeg har aldrig holdt et vægttab så længe, som jeg har nu.. Over den seneste måned har jeg bare tabt mig stille og roligt.. Og jo, der har da været bump på vejen og vægten er gået lidt op engang i mellem, men den er også altid fortsat nedad.. Og det er jo det vigtigste.. 

Faktisk har jeg et lille ekstra delmål i den kommende måned.. Det lyder på 74,9 kg.. Så er jeg kommet under 75 kg.. Og jeg skal aldrig nogensinde over den vægt igen.. Og det mål kommer jeg jo til at nå i løbet af februar måned!

Jeg glæder mig SÅ meget til det videre vægttab.. Det er bare en lille sejr, hver gang jeg stiger på vægten og ser, at tallet er mindre end sidste gang.. Og jeg glæder mig til maj måned, hvor vi skal på ferie og jeg ikke længere er "hende den tykke".. Ej, nu ved jeg jo ikke, hvordan andre ser mig.. Men i hvert fald ikke som hende, der er slank! ;)

Jeg tvivler stadig på, om jeg kan nå ned på 65 kg inden ferien.. Så jeg har ændret mit mål en lille smule.. Jeg vil bare gerne tabe minimum 10,5 kg i alt.. Og så er det jo kun fedt, hvis jeg taber mere.. og hvorfor lige 10,5 kg? Jo, for så er jeg nede på 69,9 kg! ;) Og et vægttab på 10,5 kg er da også ret flot.. Så kan de sidste 5-10 kg altid være det næste mål ;)

2 kommentarer:

  1. Du skide sej Charlotte! Hepper på dig ((:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!!! :D Hvor er det dejligt med ekstra opbakning! <3

      Slet