27 februar 2014

Mandagen






























































Kæreste Morten spurgte mig (vidst nok engang i sidste uge??) om jeg ville med ham, når han skulle til Korsør og vises rundt på et krigsskib... Hmm.. Joooh... det ville jeg da gerne.. ;) Og så glemte jeg det lidt igen.. Men så blev det mandag aften og uuuuh... Sikke et kæmpe skib altså!

Det var en af Mortens venner, der skulle vise os rundt - han arbejder nemlig på skibet.. Morten var bare helt vild! Ret sødt ikke ;) Jeg synes også selv det var lidt sejt må jeg indrømme..! Altså.. hallo! Det er et KRIGSSKIB! Og vi var HELT oppe i toppen.. Jeg tog jo også lidt billeder, som i kan se.. Men det var ikke alle steder jeg måtte tage billeder.. Fx. måtte jeg ikke tage billeder fra dér, hvor de affyrerer misiler fra.. :b men der var vi også inde.. Ikke fordi jeg forstod så meget.. Jeg er ikke helt inde i det dér med skibe generelt.. Men det var sindssygt stort og jeg havde ingen idé om, hvor i skibet vi var henne på rundturen, så nogle gange blev jeg lige nødt til at spørge, hvor vi sådan cirka befandt os :b Skibet havde også sin egen helikopter...øhm... garage? Hahaha ej flot har glemt, hvad det hedder.. ;D doh altså! Anyway skibet hedder Iver Huidtfeldt.. Så kan i selv søge på google :b bla bla bla..

Men det var da lidt sejt altså! Og Morten var bare så glad, da vi kørte hjem!

2 kommentarer:

  1. Det er sgu da meget sejt :p må have været en surrealistisk oplevelse alligevel :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det faktisk også.. Altså.. det er et KRIGSskib.. Med missiler og det hele.. eller tror ikke det var et rigtigt missil.. men stadig! ;) Det var ret sejt!

      Slet