27 februar 2014

Livsstilsændringen og nye løbesko


































































Så fik jeg endelig købt mig et par nye løbesko! ;) Det er et af de dyrere køb jeg har gjort i et godt stykke tid.. 1.300 kroner på udsalg.. Men det var bare det bedste par og så er de også ret flotte ;D Mit første og største krav var jo, at de skulle sidde godt på foden.. Det andet og mindre vigtige krav var, at de IKKE skulle være grimme og kedelige.. 

Mine gamle løbesko er også sindssygt gamle! De er i hvert fald ....5 år..gamle.. Ej seriøst... Det må de være.. Ej kan det virkelig passe!? :O Shit.. Så kan jeg godt forstå jeg trængte til et nyt par.. :D haha.. Jeg troede ikke de var SÅ gamle, men når jeg tænker mig om, så fik jeg dem enten julen 2007 eller julen 2008... eller var det 2009..? Det er også ligemeget nu, for nu har jeg et lækkert nyt par! :)

Vægten i tirsdags sagde 76,8 kg.. Men vi "kom til" at bestille pizza i går.. Ak ja.. Og det er som om jeg har fået den tosset idé, at jeg skal leve af Nupo på nær aftensmaden.. Men det hjælper jo ikke noget, hvis aftensmaden er pizza!.. I aften.. eller om lidt skal jeg have pitabrød med tun.. :) Og så skal jeg igang med mit lille projekt ;) Håber det bliver godt.. Det får i at se på et senere tidspunkt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar