01 februar 2014

Livsstilsændringen - januar



























































Tænk at der allerede er gået en måned! Det har ikke været en dans på roser, men når jeg ser tilbage, har det været lettere, end jeg havde forventet.. Og på trods af den seneste uges pizza orgie, er det gået over al forventning!

I dag sagde vægten 76,3 kg, og jeg har tabt 4,1 kg! ;D Og det er KUN en ændring af mine madvaner.. I torsdags gik jeg igang med at dyrke mere motion - jeg har brugt min kondicykel.. (Jeg skal altså ikke ud at løbe, når det er så glat!) Men jeg glæder mig til at se, hvad der sker den næste måned, når nu jeg oven i de nye spisevaner også begynder at dyrke motion.. ;)

Mit mål til den 1. marts er 72,5 kg, altså skal jeg tabe 3,8 kg.. Hvis jeg følger planen med sund mad og motion, så skulle det sagtens kunne lade sig gøre! Og jeg glæder mig!

Jeg har fået Kæreste Morten til at tage billeder af mig.. 1. januar og i dag 1. februar.. Og selvom jeg ikke kan se forskel i spejlet, så kan jeg godt se, at der er sket noget, når jeg kigger på billederne! Jeg har fået min talje tilbage! ;) haha.. Og nej, jeg har ikke tænkt mig, at vise jer de billeder... I hvert fald ikke endnu! ;)

2 kommentarer:

  1. du er altså sej!! hepper stadig på dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hvor er du sød :D
      I går fik vi tunfrikadeller med salat, selvom jeg havde lyst til alt andet end lige dét.. ;)

      Slet