14 februar 2014

Livsstilsændring - update































































Det har været en underlig uge, synes jeg.. Og det er gået helt skævt med maden, hvilket også har gjort, at vægten er gået den forkerte vej.. Vægten viser 76,5 kg, så nåede ikke mit mål om 75 kg i onsdags.. Vægten nåede ned på 75,8 kg før den begyndte at gå den forkerte vej.. Men det er bare at fortsætte den sunde livsstil!

Men i dag gider jeg ikke tænke på maden ;) Sådan er det når vi skal have kærestens livret.. Og OMG Morten er hjemme om cirka 1 time, så det kan godt være jeg skulle skynde mig i bad... :) Jeg har fået klaret rengøring og støvsugning, indkøb, madlavning og gjort gaverne klar til Morten kommer hjem ;) Mangler bare lige mig selv nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar