15 februar 2014

Kærlighed































































I går var en rigtig dejlig dag - altså da jeg var færdig med at gøre rent, rydde op, lave mad og gøre mig lækker.. ;) Kæreste Morten fik besked på at ringe på døren, når han kom hjem.. Jeg ville nemlig åbne for ham, i mit lækre outfit og i stiletter og det hele.. Men jeg gad ikke rende rundt i stiletterne, så de stod klar ved døren ;) haha.. Han blev rigtig glad og synes jeg var ret lækker :D Det var jo også meningen.. Og så stod han bare dér i døren og så alt for dejlig ud med en buket roser og en champagne.. 

Og jaja.... bla bla bla... alle dem der ikke har en kæreste og som savner en, synes nok jeg er mega irriterende nu.. ;) ja sorry.. Men nu var det ikke KUN fordi det var Valentins Dag.. Vi har været kærester i 1 år og 1 måned.. og vi fik nok ikke helt fejret vores årsdag så meget.. Så må man gerne gøre det måneden efter ;) Vi hyggede bare i sofaen med champagne, chokolade og X Factor.. Lyder måske lidt kedeligt, men det er det ikke, når man har verdens bedste kæreste siddende ved siden af sig.. <3 font="">

På det år vi har været kærester har jeg fået flere blomster end jeg nogensinde har fået af alle mine kærester tilsammen! (som sammenlagt er omkring 9 års forhold.. jah hold da op.. sådan er det, når ét af mine forhold varede i næsten 6 år..) Jeg elsker min kæreste! Og nu skal jeg nok stoppe.. ;)

1 kommentar:

  1. Synes altid det er dejligt at høre om kærlighed <3

    SvarSlet