28 februar 2014

Ikke ligeglad..
















































Gik lidt i stå med projektet i går aftes.. Nu skal jeg igang igen.. Jeg har lige sendt Kæreste Morten til fodbold og computer-nørde-weekend.. Så han kommer først hjem engang på søndag.. Nu skal jeg have gjort mit projekt færdig og så står den på selvforkælelse med neglelak, ansigtsmaske osv.. ;) Ren hygge! I morgen kommer de dejligste og jeg glæder mig så meget!

Tidligere i dag fik jeg sådan lyst til pandekager.. Det er ikke så godt, for det skal jeg jo ikke have! I aften står den nok endnu engang på pitabrød, som i går, for kæresten spiste ikke sine 2.. Så dem kan jeg lige så godt spise.. ;) Jeg tror dét med pandekagerne skyldes mit overforbrug af Viaplay og Paradise Hotel sæson 9.. De spiste bare altid pandekager med sirup! Og hvad sker der lige for, at Morten søgte efter vinderen på nettet og hele tiden mindede mig om, at han vidste, hvem der vandt... Det ville jeg ikke vide, så bad ham HVER gang om IKKE at afsløre det! ....i 3. sidste afsnit røg den deltager ud og Morten udbryder: "Ej, det var da ham der skulle vinde!" .......tak skat! ;)

Vægten ligger på 76,9 kg.. Og den skulle ikke gerne komme over 77 kg igen! Så nu må jeg altså lige tage mig lidt sammen! Jeg skal også ud og løbe en tur med de nye sko inden så længe.. Faktisk kan jeg lige så godt bare se at komme afsted! ;) Jeg føler ikke, at jeg er kommet helt på rette spor igen med hensyn til vægttabet.. Men nu må jeg lige stramme mig lidt an.. Jeg kan ikke bare være ligeglad med hvordan jeg ser ud..! Og det er jeg jo heller ikke.. Jeg må anstrenge mig lidt for at holde fokus på målet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar