27 februar 2014

Godmorgen klokken er 3:38..



































Prøv lige at spørge om jeg fik et mindre chok, da kæresten stod fuldt påklædt klokken 3:38.. Jeg blev helt bange - hvad f***** sker der!?... Han plejer først at stå op omkring klokken 5... Heldigvis var der ikke sket noget - han vågnede bare klokken 2 og kunne ikke sove mere - så nu ville han da køre på arbejde, så kan han også kører tidligere hjem.. Jamen ok.. ;)

Men nu kan jeg heller ikke sove, for lige da han var smuttet, fik jeg en mega god idé!! ;) Oooog så har jeg en tegning, der skal laves færdig.. Jeg må indrømme, da jeg gik fra tegningen klokken 00:30 for at gå i seng, var jeg bestemt ikke tilfreds med den... Da jeg så kiggede på den igen nu, blev jeg helt glad, for den er da bare SÅ flot altså!... Det er noget underligt noget med mig altså.. Jeg skal altid være lidt væk fra tegningen før jeg kan se, om den bliver god.. Men det gør den ;) Så den vil jeg have tegnet færdig nu og så har jeg min gode idé, som i får at se på et senere tidspunkt.. ;)

Og hov - er det et billede af mig med mine extensions!? Det ER det da også! Og jeg savner dem virkelig ikke - det var bare ikke for mig..! Men det ser da meget godt ud på billedet.. Jeg havde bare ikke overvejet, hvor irriterende de er at sove med, hvor svært det er at vaske hår, at redde hår eller hvor lang tid det tager, at sætte det... ;) 

Nu vil jeg starte min dag med en kande koldt vand! Synes det er lige tidligt nok til mad.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar