07 februar 2014

Don't compare your chapter 1 with someone else's chapter 20



























































Klokken er lidt over halv tolv om formiddagen og jeg har siddet og ledt længe på nettet efter, hvordan man finder ud af, hvor mange gram man skal have af protein, kulhydrat og fedt på en dag.... Det er altså ikke særlig let at finde! Jeg er helt med på procentfordelingen både i en sund kost og hvis man vil tabe sig, og jeg kan godt finde ud af at regne ud, hvor mange kalorier jeg skal have fra hver gruppe, men ikke hvor mange gram det svarer til.. Årgh! Har givet op! ....og sidder stadig med morgenmaden foran mig, som jeg har taget en skefuld af ind imellem, når jeg lige kom i tanke om den... Skyr med banan i.. Jeg er ikke helt sikker på, om det bare er mig der er dum.. Jeg tror bare jeg kigger på det senere igen.. Og det er ikke engang fordi jeg rigtigt gider at gå op i det, men det kunne da være meget rart at vide, om jeg spiser rigtigt :b Men et eller andet må jeg da gøre rigtigt, for jeg taber mig da ;) Ej jeg har bare altid været en klods til matematik... :b

Målet på onsdag hedder 75,0 kg.. Jeg ved ikke helt om jeg tør tro på, at jeg når det.. Jeg mangler at tabe 800 gram.. Men jeg skal til fest i morgen.. Og så stiger vægten nok lidt? Må bare lade vær med at drikke så meget, så jeg får lyst til alt muligt, som jeg ikke skal få lyst til! ;)

Jeg tror ikke helt jeg har forstået, at jeg er nede i 75'erne.. Jeg har ligget mellem 77 og 81 kg det sidste års tid.. Men det er dejligt, at det går den rigtige vej nu! :) Inden jeg ser mig om er jeg under 75 kg! ;) Det skal da næsten fejres, når jeg når dertil.. Men ikke med pizza! Jeg har besluttet mig for at jeg ikke skal have pizza i resten af denne måned! Så må jeg se, om jeg kan holde det.. De gange jeg har spist pizza (kunne lige så godt have været noget andet usundt) så laver vægten lige et bump.. Den fortsætter jo ned bagefter, men jeg forsinker jo bare mig selv i at nå mit mål, hver gang jeg vælger det usunde.. Ikke fordi der ikke skal være plads til lidt lækkert engang imellem, men jeg har jo et valg - enten tager det mig længere tid at nå mit mål eller også vælger jeg det mindre gode fra til fordel for noget jeg rigtig gerne vil have - nemlig en flad mave og en lavere vægt! Det valg burde ikke være så svært, vel!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar