20 februar 2014

Black favorittes












































Platform boots (her), stiletter (her), ankle boot (her), mokasinstøvler (her)

Et par lækre favoritter fra Nelly.. Jeg kigger stadig rigtig langt efter mokasinstøvlerne fra Minnetonka.. Især nu, for mine gamle sorte mokasinstøvler er nu gået så meget i stykker, at jeg ikke kan gå i dem mere.. Sålen knækkede forrige weekend.. Jeg har limet den før og denne gang var der bare ikke mere at gøre.. Jeg har haft dem i flere år og jeg har været så glad for dem, så jeg er ikke 1 sekund i tvivl om, at Minnetonka støvlerne vil være et super godt køb!

Men de bliver ikke mit næste sko køb.. I dag har jeg nemlig været oppe og kigge efter et par nye løbesko.. Dem jeg har nu er så gamle og slidte, og de har ikke kunne støtte mine fødder ordenligt under løb, så jeg gik desværre hen og fik skinnebensbetændelse.. Derfor skal jeg have mig et nyt par.. Dem jeg har kigget på koster 1.300 kroner på udsalg.. Det er virkelig dyrt synes jeg.. Men jeg skal bare have et par, der er gode.. Jeg tager op og kigger igen i løbet af næste uge.. Jeg glæder mig til at få et par nye løbesko, så jeg kan komme igang med at løbe ordenligt igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar