15 januar 2014

Wardrobe essentials - basis garderoben






































































Da jeg skulle flytte sammen med kæresten, smed jeg en masse af mit tøj ud.. Det giver jo også ret god mening, at få ryddet ud i alt det man aldrig bruger.. Og som i nok kan læse på en masse andre blogs, så er det en rigtig god idé at have en basis garderobe..

En basis garderobe består af alle de stykker tøj du normalt går med og som kan mixes på kryds og tværs.. Jeans, t-shirts, toppe osv.. Og det er en rigtig god idé, at have styr på basisgarderoben, for så skal der ikke særlig meget til, for at finde det perfekte outfit! Og du kan nøjes med at opdatere dine accessories for et varieret look..

Jeg har fundet nogle lækre items til basisgarderoben og det er egentlig ret ligemeget, hvilket mærke der står i nakken.. (hvis man kigger på basis delen - ikke kvaliteten).. Men når din basisgarderobe netop består af ting du bruger meget, er det altid en god idé at bruge lidt ekstra penge her.. Trends kan du følge ved at opdatere dine accessories og her kan du sagtens spare!

Jeg må indrømme, at min egen garderobe godt kunne bruge en gevaldig opdatering.. Jeg synes bare det er svært, når jeg er igang med et vægttab.. Men i kan tro, der skal styr på den! Jeg drømmer allerede om alle de lækre køb jeg skal gøre mig i fremtiden! ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er skjorten fra? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Donna Karan :)
      http://www.net-a-porter.com/product/407020

      Slet