27 januar 2014

Very berry































































I dag var første dag på det kursus jeg deltager på.. Og selvfølgelig vælger min mobil at dø i løbet af natten - til trods for, at den var sat i opladeren - hvilket resulterede i, at jeg vågnede 10 minutter EFTER, at jeg skulle være mødt.. Jeg kunne ikke få liv i min mobil, før jeg havde haft batteriet ude.. Great! Jeg løb forvirret rundt om mig selv og brændte morgenmaden på.. Da jeg endelig kom ud ad døren og ned til min cykel, var den flad... Just my luck... Men jeg kom da, trods uheld og snestorm, godt frem - lidt over 1 time efter mødetid..

Her til aften fik jeg lokket kæresten med ud i centeret, for jeg har ikke kunne få denne neglelak fra H&M ud af hovedet, siden jeg så den!! Den hedder Very berry og den er så super lækker i farven! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar