30 januar 2014

Ups..































































Det er ikke gået så godt med maden den sidste uges tid.. Jeg har slet ikke kunne styre mig! I løbet af den seneste uge har jeg fået pizzaria pizza hele 2 gange, frysepizza én gang og hjemmelavet pizza én gang... I know.. Det er sindssygt meget pizza... :( Ja ups...

Klokken er nu 15:52 og jeg har kun fået Nupo indtil videre.. Tidligere sagde vægten (overraskende) kun 77,0 kg.. Men jeg når jo ikke at smide et helt kilo til lørdag! Mit mål var jo 76,0 kg til den 1. februar.. Men i virkeligheden siger planen 76,6 kg.. Så jeg er ikke så langt fra målet.. Jeg har klaret mig godt (hvis man lige ser bort fra den seneste uge!).. Men jeg skal altså give mig selv lidt ros! ;) Jeg har stadig tabt 3,4 kg! ;)

Nu skal Kæreste Morten og jeg besøge mine forældre.. Min far havde fødselsdag i tirsdags :) Har ingen anelse om, hvad vi skal have at spise, men sikkert noget med sovs.. Må se om jeg kan nøjes med en enkelt portion ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar