21 januar 2014

Overvejer en ny frisure













































Okay, jeg er ved at være rimelig træt af mine extensions.. Jeg har altid drømt om langt, smukt hår, men extensions er bare ikke for mig.. nu har jeg prøvet det og nu vil jeg også bare gerne have dem ud igen.. Jeg har snart haft dem i 2 måneder, og jeg er ved at have givet helt op nu.. Jeg orker bare ikke at have dem mere - så jeg gider heller ikke rigtigt at pleje dem så meget, som jeg burde.. Jeg drømmer om en frisure lidt som oven over.. Det er den perfekte længde!

Jeg var allerede klar til at gå i seng klokken 19:30.. Ved ikke om det var rådighedsmødet med HK tidligere i dag, der har gjort mig så træt.. Men for en gangs skyld er jeg træt til sengetid.. Ej, det møde var da så.... spild af tid? Der blev snakket lidt om, hvorfor det er en god idé at være medlem af en fagforening.. så blev der svaret på spørgsmål og så måtte vi gå hjem... Øøøh... Zzzz.. Forstår ikke helt meningen med det..?

2 kommentarer:

  1. Ej, men det er jo også noget virkelig pænt hår det der. Hvis du er træt af extensions, then do it! Tror det bliver floot :)

    Og haha! Er med dig på HK rådighedsmøde. Var så heldig at få en personlig samtale, fordi deres fællesmøder ligger i min arbejdstid. Det var godt nok også spild af tid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er mit eget hår bare slet ikke den længde... Og det ser sikkert mega underligt ud, når jeg får fjernet mine extensions, fordi det er blevet klippet op i etager sammen med det nye hår.. Årgh.. Men savner mit eget hår.. og vil bare pleje det og massere min hovedbund så håret kan vokse endnu hurtigere ud ;D haha..

      Jeg forstår slet ikke de møder... "Bla bla bla blaaa" i 1½ time.. "Nu får i udleveret de papirer i skulle sende til os før mødet og hvis alt er iorden, så har jeg skrevet OK oppe i hjørnet - i afleverer forsiden og så må i gå hjem" ............................wait.. what?? Har jeg siddet her og hørt på ligegyldigheder i 1½ time og nu må jeg gå hjem, fordi de papirer jeg havde udfyldt på nettet og sendt ind var som de skulle være.... SCORE!!

      Slet