24 januar 2014

Nu uden extensions

































Jeg fik pludselig den underlige idé i går aftes, at jeg selv skulle fjerne mine extensions.. Og efter at have søgt lidt på nettet, gik jeg igang.. Tang, acetone og olie.. Jeg havde ellers bestilt tid hos frisøren om 1 uge.. Men hvis man kan spare 550 kroner, så gør man det! ;) Det tog mig 4½ time.. Zzzz krampe i armene og øm i hele kroppen.. Jeg gik i seng klokken 2:30 i nat.. Men jeg VILLE bare have dem ud! Og det fik jeg.. OG HVOR ER DET BARE HELT FANTASTISK DEJLIGT! Jeg skal aldrig have extensions igen!!! Jeg har sådan savnet mit eget hår.. Er helt øm i hovedbunden, fordi jeg stod og redte mit hår i over 5 minutter, da jeg endelig var færdig med at pille alle mine extensions ud... Dét har jeg savnet.. Har jo ikke kørt en børste over hovedbunden i 2 måneder, så er lidt øm nu.. ;)
Nu skal jeg massere hovedbund, bruge hårkur og balsam og passe rigtig godt på mit hår! Så nu starter projekt "Få lækkert, sundt hår"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar