31 januar 2014

New in































































Et par nye køb fra H&M.. En grå neglelak ;) og en lip pen.. Kunne ikke stå for farven.. Og nu har jeg jo gået og været lidt besat af tanken om en grå lak, så da jeg så den i H&M, blev jeg bare nødt til at købe den lige med det samme!

Hvad sker der i øvrigt lige for alle de penge, der strømmer ind på kontoen for tiden.. Og jeg tænker - Ej, hvor lækkert med alle de penge, der bare vælter ind hele tiden! ;) Først får jeg penge retur for licens (fordi Kæreste Morten har tilmeldt os licens), så kommer der penge tilbage fra noget forsikring og nu også 1 uges ekstra dagpenge.. Plus jeg venter på de penge, jeg skal have tilbage fra indskud for den gamle lejlighed.. Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg skulle have alle de penge ;) Så det er ret lækkert.. selvom de så nok også lige skal bruges til at betaler regninger med.. Har blandt andet lige fået regning for det kommende års forsikringer - 2.000 kroner.. Og det er jo i virkeligheden billigt.. Det er bare ikke sjovt, at det hele skal betales nu.. Men så er det godt, at jeg har pengene til det.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar