18 januar 2014

New in





















































I forgårs, da jeg gik i Rema, faldt jeg over disse fine ting.. Ja af alle steder ;) Jeg har jo ikke rigtigt shoppet ..længe.. Jo jeg har købt et halstørklæde.. That's it.. og da jeg pludselig opdagede, at jeg havde over 500 kr. til mig selv, ja så synes jeg godt lige, jeg kunne forkæle mig selv lidt... i Rema.. well.. ;)

Jeg bryder mig normalt VIRKELIG ikke om duftlys, men jeg blev positivt overrasket over, hvor godt dette dufter!!
Og så havde jeg i noget tid tænkt på at købe en ny hvid neglelak, da den jeg har er blevet lidt for tyk.. Så en, da jeg shoppede i Gina Tricot, men købte den ikke.. Men så stod denne og de to andre og ventede på mig i ..Rema.. hehe.. Ja, synes det er lidt komisk, at jeg ender med at shoppe i Rema......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar