22 januar 2014

New in - Black & white































































Efter HK mødet i går skulle jeg mødes med Tvilling Mie (Jæææ!) Desværre var hun ikke helt frisk, men vi kom alligevel en tur i Kvickly og handle.. And you know me.. SHOPPING.. haha.. Jaja i Kvickly og hva så!? Jeg fandt en super cool, sort strik med hvidt mønster til 179 kroner.. Den stribede bluse fandt jeg i Føtex til 79 kroner.. Halskæden og skjorten er fra H&M - for ja.. jeg blev simpelthen nødt til at tage i H&M og kigge.. ;) Desværre tog Mie ikke med.. Hun ville hellere blive hjemme og æde citroner.. Ej, hun ville rigtig gerne med, men hun var alt for træt.. Det må blive næste gang!

Det var faktisk først, da jeg kom hjem, jeg opdagede, at jeg kun har shoppet sort og hvidt.. ;) Det var ikke planlagt.. Jeg har købt 2 andre ting, som i får at se senere :)

Nu er det faktisk allerede middag... Jeg vågnede lidt over 8 og har endnu ikke fået noget at spise.. JO jeg er MEGA sulten!! Men jeg opdagede lige, at jeg har fået dagpenge.. men 2.000 kroner MINDRE end sidst.. og det giver altså ikke nogen mening, når jeg burde få for 1 uge ekstra denne gang PLUS dagpengesatsen er steget pr. 1. januar.. Så jeg ringede til HK, som sagde jeg skulle ringe til SKAT, som sagde jeg skulle ringe tilbage til HK og så tilbage til SKAT igen......... OMG! ...og hvad sker der for, at jeg ikke havde noget skattekort!? Så der var da bare blevet trukket 55% i skat.. Well.. der burde være styr på det nu, og jeg kan forvente resten udbetalt på fredag.. Thank God.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar