20 januar 2014

My shoe collection































































Jeg mangler stadig et sted at opbevare alle mine elskede sko og overvejer at købe en reol, magen til den Kæreste Morten og jeg lige har købt ind til kontoret.. Så nu har jeg lige prøvet om det ville være en mulighed.. Men jeg synes desværre ikke reolen er helt bred nok.. Den er ellers lige sat 100 kroner ned.. Det kunne jo godt gå, men.. ej nu må jeg se, hvad jeg beslutter mig for.. Mangler virkelig et sted til mine sko, tasker og smykker!

Jeg synes det er synd, at mine sko bare skal ligge nede i en stor taske.. De fortjener at stå fremme, så jeg kan nyde dem alle sammen på én gang ;) Har en ret blandet samling af sko - alt fra Jeffrey Campbell, Miu Miu og Steve Madden til Zara, H&M og Nelly.. Jeg har også et par sandaler fra i sommers, som er fra Super Best.. ;) Jeg er faktisk ligeglad, så længe jeg synes det er en flot sko.. Og nej så holder sådan en sandal nok ikke mere end den ene sommer, men så kostede de også kun en 50'er.. :)

Jeg vil gerne have den nye reol inde i soveværelset.. Her har vi stadig kun fået sat en seng.. Men der skal jo også lige være råd til det hele.. Jeg vil gerne have en reol - ikke alt for høj, så kan jeg have mine neglelakker oven på den.. Må bare på jagt, når jeg får indskud tilbage fra den gamle lejlighed.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar