31 januar 2014

Mit drømmekøb































































Sidst jeg var ude i centeret med Kæreste Morten, stod jeg og kiggede lidt på en masse spejlrefleks-babies, mens Morten ledte efter et eller andet kabel, han skulle købe.. Og i februar måned har jeg 4.800 kroner mere end jeg plejer.. Min fornuft siger mig jo, at jeg skal spare og betale regninger.. jeg har også en kassekredit, der godt kunne bruge pengene.. Men jeg har bare ønsket mig et spejlrefleks kamera SÅÅÅ længe.. Og jeg blev jo ikke særlig misundelig på Tvilling Mie, da hun købte sig et... Okay, hun havde også sparet penge sammen... Årgh.. Jeg VED, at jeg burde være voksen og fornuftig........ Det er bare ikke spor sjovt lige nu ;) ....burde lige se et afsnit af Luksusfælden.. (Skat du må aldrig melde mig til det program!!!) ..ej så slem er jeg forhåbentlig ikke...... :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar