22 januar 2014

Livsstilsændringen - onsdagsvejning







































Så blev det onsdag og i dag er det præcis 3 uger siden, det var onsdag den 1. januar! Og onsdag betyder VEJNING! Vægten siger 77,0 kg, hvilket er et vægttab på 3,4 kg.. Det er da ok! Har kun været ude at løbe én gang..

Faktisk kunne vægten ikke helt beslutte sig for om det var 76,9 eller 77,0.. Men den endte altså på 77,0.. ;) Hvilket må betyde, at jeg er MEGET tæt på at være nede i 76'erne ;) OG JEG GLÆDER MIG!!! Jeg har 10 dage til at nå mit mål på 76,0 kg! Det kan jeg godt!

Og så var der lige lidt inspiration til mig - STAY FOCUSED!.. ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej! Jeg hepper virkelig på dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :D Ja jeg tror mere og mere på, at det nok skal lykkes denne gang :D
      Bare vent jeg bliver jo pisse lækker! :D haha

      Slet