21 januar 2014

Livsstilsændringen III
































































Tænk at jeg har holdt ud i 3 uger nu.. Det har jeg aldrig kunne før! Jeg har aldrig holdt ved den sunde livsstil så længe uden at falde tilbage til alle de dårlige vaner.. Jeg er sikker på, at det er en blanding af at være flyttet sammen med kæresten og at få et ordenligt køkken.. Nu gider jeg rent faktisk at stå og lave mad.. Og så hjælper det rigtig meget, at Kæreste Morten er med på at vi skal leve sundt - og helst tabe os..

Vi har besluttet, at vi begge to gerne vil tabe 15 kg hver! Morten mener sagtens han kan smide 15 kilo inden 1. maj.. Jeg tvivler lidt på at jeg kan, men det er nok fordi jeg aldrig har kunne holde mig fra pizza, burgere og chokolade i særlig lang tid ad gangen..

Man siger, at det tager 21 dage at ændre en vane.. Og de sidste 21 dage har jeg spist sundt - selvfølgelig med et par undtagelser, for det skal der være plads til.. Om det sunde så er blevet en vane, synes jeg er svært at svare på..? Det har været lettere hele vejen fordi Morten har støttet mig.. Men ved ikke om det er blevet nemmere nu end det var i starten.. Jeg kan stadig blive vildt irriteret over, at jeg har lyst til nachos eller chokolade.. Og det er lige så slemt, som det altid har været..

De næste 21 dage vil jeg begynde at løbe mere, så må jeg jo se om dét kan blive en vane ;)

2 kommentarer:

  1. Puha, det ser sgu sundt ud ;) og sejt, at du har holdt det så længe! Det må da give motivation til at fortsætte om ikke andet! Hvor får du inspiration til måltiderne fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er jeg faktisk ikke sikker på hvor sundt kylling i karry er? ;) Har bare undladt at putte fløde i..
      Jeg tror jeg får inspiration til maden både fra en af mine veninder og fra tumblr blogs.. :) Jeg er ikke helt klar over om man skal have en bruger for at søge, for jeg er bare automatisk logget på derinde.. Men ellers kan man søge derinde :)
      Og ellers er det jo ikke fordi jeg får noget helt vildt spændende og anderledes mad synes jeg.. ;)

      Slet