31 januar 2014

JEG HAR NÅET MIT FØRSTE DELMÅL!































































Mit mål for mit vægttab 1. februar var 76,0 kg, som i virkeligheden var 76,6 kg.. Og vægten i dag viser 76,6 kg! JEG HAR NÅET MIT MÅL! Og det er endda først i morgen jeg skal vejes.. (Nej, kunne ikke lade vær med liiiige at tjekke i dag!)

Jeg fatter virkelig ikke, hvordan det har kunnet lade sig gøre med alt det pizza jeg har spist i løbet af den sidste uge.. Men det er også bare ligemeget FOR JEG HAR NÅET MIT MÅL! :D haha..

Men jeg tog fejl med hensyn til maden hos mine forældre i går! Der var ikke noget sovs ;) Vi fik kylling med ris og salat.. og dressing som "sovs", men det tog jeg ikke noget af.. Til gengæld fik vi fastelavnsboller til dessert.. MUMS! ..og alligevel har jeg tabt mig.. Hvor er det bare lækkert ;) Men i den kommende uge skal der altså lige strammes lidt op.. Jeg kan jo ikke blive ved med at leve så usundt, som jeg har gjort i denne uge.. Det er jo derfor jeg er blevet tyk :b

Jeg var faktisk ved at give lidt op med det her vægttab, men nu hvor jeg har tabt mig yderligere, er der håb igen.. Jeg kan jo godt! Og i morgen vil jeg snakke lidt om mit mål for 1. marts ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar