09 januar 2014

Jeffrey Campbells på ønskelisten


















































Et par ting på min ønskeliste.. Strikken er fra webshoppen Sheinside (135,-), bukserne er fra Gina Tricot (399,-) og støvlerne er fra Jeffrey Campbell (1.022,-).. Og i kan godt regne med, at hvis jeg havde 1.000 kroner, som jeg ikke lige helt vidste, hvad jeg skulle bruge til, så ville jeg købe støvlerne!! :O Suk altså, hvor er de fede!! 
Bukserne har jeg måske nok råd til i næste måned, men jeg har besluttet mig for at vente med at købe flere bukser indtil videre.. ;) Jeg er jo igang med at tabe mig og ved i hvad?! Jeg har tabt 2 kg på 1 uge!! ;D (Igen - jeg ved jo godt det bare er væske.. men det er stadig bare helt vildt lækkert!) Så lige for tiden lever jeg nærmest i leggings.. De er heldigvis billige.. Og så har jeg ét par bukser jeg kan passe, som jeg går med.. Det andet par jeg havde (mit yndlingspar) er revnet og jeg havde egentlig tænkt mig at sy dem, men jeg tænker også bare, at de efterhånden har udtjent deres værnepligt og nok bare skal ud...? Desuden kan jeg alligevel snart ikke passe dem alligevel ;) Jeg har sat mig det mål, at når jeg kommer ned på 72,0 kg, så må jeg købe mig et par jeans igen.. Et par af dem med lidt stræk i.. Og jeg glæder mig! Faktisk glæder jeg mig i det hele taget bare til at komme af med nogle af alle de overflødige kilo, så jeg kan passe almindeligt tøj igen! Det er virkelig ikke sjovt for mig at shoppe mere, for jeg kan ikke passe noget... Jeg vil rigtig gerne ned og kunne passe en størrelse 38 igen.. 40 ville også være ok, så længe maven forsvinder!.. ;)

Og støvlerne.. dem kan jeg give mig selv, når jeg har nået mit mål og rammer 65 kg.. ;) Hey det var faktisk en god idé! SÅ dyre er de jo heller ikke..

2 kommentarer:

  1. Åhhh.. lækre ting! Ville ikke have noget i mod at eje det hele :-) God weekend til dig imorgen.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. I know!! Jeg ville også være glad, hvis alle tingene var mine! :D og god weekend til dig også..

      Slet