18 januar 2014

Irritation


















Øv, alt har bare irriteret mig i dag (undskyld skat!).. Og nu driller Blogger også... Jamen altså... så nu har jeg en irriterende header.. Dumme blog!

Jeg håber i morgen bliver en bedre dag.. Jeg har bare været i det underligste humør hele dagen! :( Der er ikke noget, der har været godt nok.. Jeg har været rastløs og irriteret og jeg ved ikke engang hvorfor!?.. (Nej jeg er ikke gravid og nej det er heller ikke den tid på måneden!)..

Jeg har også bare haft mega irriterende cravings uden at jeg havde lyst til noget bestemt.. Så i formiddags spiste jeg 2 grov flûtes - et med ost og et med pålægschokolade.. Ellers har jeg spist en salat med agurk, tomat, champignon, kylling og dressing.. Til aften har vi fået suppe med kylling, kartofler, gulerødder, løg, forårsløg og hakkede tomater.. Det er jo okay.. Men jeg har stadig lyst til alt muligt.. Det er bare slet ikke spor sjovt.. Argh!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar