22 januar 2014

Inspiration
































































I love tumblr! ;) Jeg kan næsten ikke vente på at få min motionscykel herop! Jeg kan love jer for, at jeg skal gi den så meget gas på den cykel, at jeg er ved at flyve af! ;) Det er så meget federe, at kunne få pulsen op samtidig med, at man sidder og ser en fed serie, end at skulle bevæge sig ud i kulden og glide, fordi det er glat! ...misforstå mig ikke, jeg elsker at løbe udendørs, men jeg elsker ikke is og sne! Og slet ikke efter episoden for ...4 år siden.. (er det allerede så længe siden...omg), hvor jeg gled og knaldede hovedet i fortorvet, så jeg måtte en tur på skadestuen.. Anywaaay.... ;) 
Her til aften har jeg tilladt mig at nyde et glas rødvin og en ostemad ;) haha.. Det var skønt! Nu vil jeg gå i seng og jeg er sikker på, at jeg kommer til at sove fantastisk! Er i hvert fald sindssygt træt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar