09 januar 2014

Livsstilsændringen II



















































Så kom der sørme også billeder fra soveværelset :) Nu har vi boet her i 3 uger og jeg pakker stadig ud :b Ja hurra for, at jeg kan tage det lidt ad gangen.. haha.. (Og ja jeg bruger en flyttekasse som natbord)...

I løbet af den sidste uges tid har jeg haft det sådan lidt halv skidt.. Og efter at både Kæreste Morten og Veninde Majbritt havde kommenteret det, ja så blev jeg lige nødt til at tage en graviditetstest.. Den var (heldigvis) negativ.. Ikke fordi jeg ikke vil have børn, men det skal bare ikke være lige nu.. ;) Men det løser jo ikke mysteriet om, hvorfor jeg somme tider får det dårligt..?? Måske er det fordi min krop skal vænne sig til den nye livsstil? ;) Det må da være dét...? 

Jeg føler mig helt overskudsagtig lige nu.. Klokken er 7:49 og jeg er igang med at bage boller.. Jaja ved godt at Kæreste Morten sagde i går, at det var dumt at bage mere, for vi har både rugbrød og boller, men jeg kan slet ikke lade vær.. Skulle jo lige prøve, om jeg kunne lave nogle "grovboller" af en blanding mellem rugbrødsopskriften og den almindelige opskrift på boller ;) 

Og det går egentlig ret godt med vores livsstilsændring.. Jeg har aldrig før holdt en "kur" så længe.. Og nu skriver jeg kur i gåseøjne, for det er jo slet ikke en kur.. Det er bare at tænke sig lidt om.. Og vende det døve øre til ens cravings.. Dét er somme tider mega svært! Især når jeg lige sidder og tjekker Facebook og Instagram og ser billeder af fiskefilet med remoulade, chips og kage.. Åååååh!! Og jeg må indrømme, at mine tanker om alt det jeg ikke skal spise, fyldte mit hovede i går aftes, da jeg skulle sove.. Det er de underligste ting jeg får lyst til, synes jeg.. Frysepizzaen fra Netto, en fransk hotdog med ostepølse og nachos med kylling og mega meget ost... Og jeg kan jo umuligt spise ALT det på lørdag.. For der er det jo min "æd-så-meget-du-vil"-dag..

Nu vil jeg gå ud og forme bollerne og drikke et glas mælk.. Er faktisk ret sulten nu.. men har også været vågen i 2 timer.. Mmm, glæder mig til nybagte boller ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar