24 januar 2014

HK og SKAT



























Nu troede jeg lige, at der var kommet styr på det med pengene.. Men der er stadig trukket 55% i skat.. Så nu sidder jeg IGEN i kø for at komme igennem til HK.. Denne gang burde det lykkes, at få rettet det, for jeg har tjekket at mit skattekort er som det skal være nu.. 

Så kom jeg igennem.. Håber der kommer styr på det nu.. Åååh.. :D Jeg har det altså bare bedst, når der er styr på tingene! ;)

Nu vil jeg gøre mig klar til en lille tur op i byen.. (med mit nye hår!)

P.S. Er I klar over, HVOR lang tid det tager, når man selv piller sine extensions ud.... :O Jeg kom i seng klokken 2:30 i nat... Zzzz.. og tja.. jeg kom jo så ikke ud på den løbetur i går aftes - jeg pillede extensions ud.. Hvor føles det bare godt, at have sparet 550 kroner! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar