16 januar 2014

H&M ønsker og livsstilsændringen








































Lige nu drømmer jeg lidt om disse ting fra H&M.. Ret basic ting.. men har jo besluttet, at jeg ikke skal shoppe så meget endnu, mens jeg taber mig.. Har heller ikke rigtigt råd her i januar.. hvorfor er man altid ekstra fattig i januar? Er det kun mig?

Og med hensyn til vægttabet.. Det går super godt! :) Jeg har ville tabe mig i mange år, men det gik altid galt.. Nu har jeg min dejlige kæreste til at støtte mig (og omvendt) og det hjælper rigtig meget! :)

På de 2 uger, der er gået siden vi startede for alvor, har jeg tabt næsten 3 kg! Og det er kun ved at ændre det vi spiser.. Det var ret hårdt i starten, fordi jeg havde vænnet mig til, at lige så snart jeg havde lyst til et eller andet, så købte jeg det bare og spiste det.. Men nu har vi lavet madplan og handler ind til en uge ad gangen.. Så er det lettere at få spist det sunde mad, når det er handlet ind..

Mit mål for de næste 2 uger er at tabe 1,5 kg.. Det burde kunne lade sig gøre ;) Jeg fortsætter bare efter planen.. men jeg skal også igang med noget træning.. Vil gerne igang med at løbe igen, men er lidt tilbageholdende, fordi jeg har haft skinnebensbetændelse.. Og jeg er bange for det måske kommer igen.. Men jeg tænker, at jeg bare kan starte helt stille og roligt op igen..

Og en af de ting jeg har lært (selvom jeg jo godt vidste, at det er sådan) er at selvom jeg spiser noget usundt én dag om ugen, så taber jeg mig stadig.. Selvom jeg godt vidste, at man ikke bare tager på, bare fordi man spiser popcorn i biffen, så var der stadig en del af mig, der var sikker på, at jeg ville tage 5 kg på.. Men jeg har faktisk læst et sted, at hvis man spiser flere kalorier én dag i ugen end man gør resten af ugen, så øger man sin forbrænding.. Og det er jo en god ting ;)

Jeg glæder mig SÅ meget til at tabe mig mere!! Jeg tror virkelig på at det nok skal lykkes denne gang! Og jeg forestiller mig alt det lækre tøj jeg skal gå i ;) Og hvor godt tilpas jeg kommer til at føle mig.. Jeg glæder mig! Glæder mig til at ramme 76 kg.. så 74 kg.. og 72.. Det er 1 år siden jeg var nede på 72 sidst.. Og så skal jeg bare under 70.. ;) Uuuh jeg bliver så floooot!! :D

1 kommentar:

  1. You go girl :D godt at høre, at du har så meget motivation! og nej! man skal netop fortsætte, selvom man spiser popcorn, i stedet for at kaste det hele på gulvet!
    Jeg hepper på dig!

    SvarSlet