23 januar 2014

H&M favoritter










































Klokken er allerede 19:50.. Hvor blev tiden lige af!? Okay mit møde på jobcenteret var klokken 13 og bagefter fandt jeg en frisør, der kan fjerne mine extensions.. Så overvejede jeg, om jeg skulle tage sol, men droppede det, efter at have stået inde i solcenteret og læst alle deres regler.. 
Så cyklede jeg i Rema for at købe mælk og ost..... og så kom jeg til at købe chokolade, chips, pizza og sodavand.. Såå I guess, at i dag er min "æde-dag", hva.. ;) haha.. Jeg har ikke fået chokolade siden jul.. Og sodavand har jeg ikke fået siden... Det kan jeg ikke engang huske.. og jeg har cravet den pizza i over 2 uger nu.. (P.S....det smager jo slet ikke engang godt!) 

Nåh, så fik jeg det forhåbentligt ud af systemet for denne gang.. I morgen fortsætter jeg den sunde livsstil og tænk engang - jeg er stadig super motiveret for at tabe mig.. Jeg har ikke engang dårlig samvittighed.. Jeg plejede ALTID at falde tilbage til de dårlige vaner, efter sådan en tur som denne.. Men det er bare helt anderledes nu.. Jeg tror faktisk, jeg skal ud og løbe en lille tur om lidt! Det er da dét jeg skal! ;) (og jeg tager billede til jer, som bevis! Følg mig på Instagram: charlottekclausen)..

Mødet på jobcenteret gik som forventet - Jeg skal starte på kursus fra på mandag.. Håber bare det er spændende! Mandag til torsdag fra 8:15 til 14:30.. Det bliver dejligt at have noget at stå op til igen! :) Medmindre det er mega kedeligt.. Så er det altid noget jeg har tidligt fri... OG fri om fredagen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar