01 januar 2014

GODT NYTÅR







































Alle ser tilbage på året, der gik og frem mod året, der kommer.. Og faktisk er jeg allerede ved at være træt af, at læse om det på Facebook ;) Well, sådan er det jo her til nytår..

Meeeeen hvis jeg også skal se tilbage - så blev jeg kæreste med min dejlige Morten den 14. januar.. Vi nåede også at flytte sammen i 2013.. ;) Han inviterede mig ind og se Anders Matthesen og vi tog på ferie til Rhodos.. Jeg blev færdig med min uddannelse til sundhedservicesekretær.. Og så tog jeg 10 kg på.. Ak ja.. hehe.. De skal så lige smides igen..

Jeg brugte den sidste dag i 2013 på at være uvenner med min kæreste - for første gang i vores forhold.. Det var tæt på, at vi slet ikke kom afsted til nytårsfest.. Heldigvis blev vi gode venner igen og havde en dejlig aften! :) Men er der ikke også noget med, at skænderier gør forholdet stærkere...? Eller....? ;)

Jeg startede år 2014 med at gå på jagt efter noget at spise.. men hverken bageren eller Rema1000 havde åbent, men det havde Netto heldigvis.. ;) Så jeg hentede "morgenmad", mens Kæreste Morten dækkede bord..

Lige nu ligger Morten på sofaen og ser Olsen Banden, mens jeg ligger og slapper af inde i sengen med blogs, tumblr og musik.. Aaarh.. Godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar