03 januar 2014

Gaverne























































Jeg har fået nogle fantastiske gaver til jul! :D Jææ!! Jeg fik min Marc Jacobs pung af min dejlige kæreste.. Jeg blev helt mundlam, da jeg åbnede gaven.. Jeg er SÅ glad for den! 
Af mine dejlige forældre fik jeg en overlock (symaskine)! Hvor vildt er det lige! ;D Så kan jeg sy en masse lækkert tøj igen!! :D
Af Tvilling Mie fik jeg 2 store billeder (som jeg selv fandt i Fakta).. og så havde hun også købt en hvidløgspresser og en æggedeler! ;) 
Af Mortens forældre (og datter og hund) fik jeg tallerkener, en knivsliber og sengetøj.. Jeg er rigtig glad for alle mine fine gaver! :) 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jah, kæresten havde jo fulgt lidt med her på bloggen ;) hehe.. Men havde virkelig slet ikke regnet med, at han kunne finde på at købe den!! :O

      Slet