04 januar 2014

Gammel outfit inspo






































Jeg har kigget lidt tilbage i tiden - altså bare her på bloggen - og fandt dette billede.. Jeg kan stadig rigtig godt lide outfittet..! Og hey, nej se nu der! Jeg har jo pungen ;) hæhæ.. Faktisk har jeg også et ur, der minder om det på billedet.. og T-shirten og bukserne.. Så mangler jeg bare støvlerne med leo print (Neellyyyy)... Hmm..

Men de bukser dér... Jeg har engang købt et par.. i H&M.. men de er str. 38.. Jeg har stadig ikke smidt dem ud på trods af oprydning og flytning... Jeg har en idé om, at jeg skal kunne komme i dem inden året er omme ;) For, let's face it, jeg bruger ikke str. 38 lige for tiden.... og det har jeg vidst ikke gjort længe.. Vægten er bare gået den forkerte vej alt for længe.. Men NU! (Jaja, det har jeg sagt før..) men nu mener jeg det :D NU skal jeg satme vise de overflødige kilo, at det er MIG der bestemmer og at de IKKE er velkomne hos mig mere ;) Bare vent og se!!

...og nu vil jeg gå ud og lave aftensmad - kylling og salat! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar