23 januar 2014

Favorit - Gina Tricot jeans












































Min absolutte favorit er disse grå-sorte jeans fra Gina Tricot! De koster 400 kroner og hedder Lisa ;) De har super smalle ben.. Hurra! Jeg har altid haft ret slanke stænger i forhold til resten af kroppen.. Og jeg har aldrig kunne finde bukser, der sad som de skulle - stramt på benene (og røven), som jeg kunne knappe.. Men nu har Gina Tricot heldigvis fattet, at man sagtens kan have slanke ben og en delle på maven ;) hæhæ.. Hurra for mine all time favorite jeans!

Jeg var så tæt på at købe et par sidst jeg var i Gina Tricot og der ligger også et par i webshoppens indkøbskurv.. Men jeg er alligevel lidt tilbageholdende - jeg vil jo stadig gerne tabe mig.. og er det så ikke bare spild af penge? Årgh.. Har jo også et par i forvejen - og jaja de skal lige syes i røven... Men så kan de også lidt igen...... Ej, hvem prøver jeg at snyde........ Køber et nyt par, når jeg får penge.... på fredag! :D Jeg når jo alligevel at slide dem op.. og hvis jeg ikke gør, så kan jeg jo bare sy dem lidt ind, når de bliver for store... og så tror jeg også, at min diskussion med mig selv stopper her....

2 kommentarer:

  1. Det er en virkelig pæn farve! Har også været glad for deres Lisa-model, mine yndlings er slidt op op nu, så de må nok ud, desværre. Men synes der er kæmpe forskel på størrelsen i den model, selvom det er samme størrelse xD nogle er der masser af plads i, og nogle sidder så stramt på mig, at de skærer sig ind i hoftebenene, av og øv. Og så synes jeg ikke de er højtaljede nok til at holde min deller på plads, så jeg må på jagt efter et nyt yndlings mærke :p

    SvarSlet
    Svar
    1. De to par jeg købte for snart 1 år siden (og hvor der er hul i det ene og næsten hul i det andet) sidder også strammere end et nyere par jeg har - selvom det er samme model.. Men har lagt mærke til at nogle af dem har lommer foran og andre ligner det bare... Og faktisk så ruller buksekanten bare ned under min delle... det er ikke særlig frækt.. men det er jo ikke buksernes skyld.. det er min tykke maves skyld.. og den er jeg ved at gøre noget ved jo ;)

      Slet