12 januar 2014

En god grund til at tage sig sammen










































Om præcis 17 uger tjekker jeg ind på dette hotel.. Om præcis 17 uger skal jeg derfor IKKE ligne en stor bleg hval!!

Det er Kæreste Mortens søde forældre, der har inviteret Morten og jeg med på ferie i anledning af deres sølvbryllup.. Svigermor Helle viste billeder fra hotellet i går, da de var på besøg og.. WAUW altså.. Det gav et ordentligt boost til viljestyrken skal jeg lige hilse og sige! For sikke et lækkert hotel! Og bare forestillingen om, at jeg skulle ligge dér og slikke sol, som jeg ser ud nu, fik mig til at gyse! JEG skal altså IKKE vise mig i bikini, og se sådan ud! Jeg skal være slank ;) Jeg skal i hvert fald FØLE mig sådan.. Så nu er jeg back on track madmæssigt.. Synes godt nok lige det har slingret lidt de sidste par dage.. Men så er det godt, at jeg til hver en tid kan tage beslutningen om, at nu lever jeg sundt! Hvorfor starte på mandag.. Start NU! ;)

Så i dag har jeg spist en ostemad til morgen, en makrelmad til middag og en salat og tomat mad her til eftermiddag.. Måske lidt rigeligt rugbrød.. Men det er bedre end alle de usunde alternativer! :)

Så - Fuerteventura og mega lækkert hotel - Here I come! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar