19 januar 2014

Den første løbetur i år





























Jeg har lige været ude og løbe min første tur i år.. Jeg var lidt bange for, at skinnebensbetændelsen ville drille - jeg kunne godt stadig mærke det, men tog det stille og roligt og mærker intet til det nu.. Åh det var dejligt endelig at komme ud at løbe igen! :) Og heldigvis løb Kæreste Morten ikke fra mig.. ;) 

Jeg havde ellers lige puttet mig rigtig godt under min dyne, da Kæreste Morten kom ind og sagde, at nu var det tid til en løbetur.. Aaarj... Jeg lå bare SÅ godt.. Men hvor var det dejligt, da vi kom afsted! Jeg kunne godt mærke, at jeg har savnet det! :) Jeg glæder mig allerede til næste gang.. Burde lave en plan over, hvornår jeg skal løbe..

Resten af dagen i dag skal bare bruges på blogs, tumblr og hyggetid i sofaen..

1 kommentar:

  1. Dejligt med en succesoplevelse. Hvis du ligefrem glæder dig til næste løbetur er det da bare om at holde fast i det :D

    SvarSlet