23 januar 2014

Dagens planer



Jeg er blevet helt vild med denne sang, efter at have hørt den i radioen i forgårs ;) Kan slet ikke få den ud af hovedet - men det er nok ikke så underligt siden den kører på repeat.. hehe.. 

Om et par timer skal jeg til møde på jobcenteret.. De vil sikkert sende mig i aktivering.. Gad vide, hvad de kan tilbyde? Begynder efterhånden bare at glæde mig til, at få noget at stå op til igen.. 


Senere håber jeg, at Kæreste Morten vil med ud i centeret, for jeg har set en neglelak, som jeg bare IKKE kan få ud af hovedet!! Jeg ved præcis HVOR den er, så vi skal bare lige hurtigt ind - hurtigt ud.. ;) 

Og nej jeg kan ikke overskue at tage bussen derud.. Sidst jeg skulle tage en bus (som også var første gang efter vi er flyttet hertil - OG jeg skulle nå et tog), der kørte den bare forbi mig og endda før tid.. Ej altså - IKKE iorden.. Så jeg orker ikke at prøve igen.....

Og ellers sker der jo ikke det vilde i mit liv.. Jeg skal bare have ordnet alle de praktiske ting herhjemme - støvsuge, vaske op, pakke julepyntet ordenligt væk (ned i kælderen) osv.. ;)

1 kommentar:

  1. Den er også rigitgt god den sang! :) Det var ikke pænt gjort at bussen, at bare køre forbi dig - helt ærligt! Respektløst. Håber du får en bedre oplevelse næste gang :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet