17 januar 2014

Back in time
























Åh ja, gamle billeder.. Jeg har læst et sted, at man skal finde billeder, af dét man gerne vil have.. Og jeg vil gerne have min gamle krop tilbage.. ;) Jeg vejer mellem 55 og 60 kg på billederne ovenover.. Og det er drømmen, at komme til at se sådan ud igen.. Jeg ser jo faktisk også ret høj ud på nogle af billederne, selvom jeg kun er 164 cm ;) 
I går aftes fik jeg bare sådan en ustyrlig lyst til kanel gifler.. det endte med at jeg gik i rema... hov.. og ja - jeg åd dem alle sammen.. :O Puha.. og de sidste 4 kokostoppe, der har ligget oppe i skabet og lokket... og en halv pose chips.. I know - kunne ikke stoppe igen.. så jeg fik altså ikke aftensmad i går.. Men jeg fortsætter med at spise sundt i dag.. Men nu skal jeg bare ikke have rundstykker i morgen tidlig.. Nu har jeg jo haft min "fede-dag".. Resten af dagens indtag bestod af 1 stykke rugbrød med ost til morgenmad og en salat med hjertesalat, agurk, champignon, melon og feta om eftermiddagen.. Så det var jo ikke fordi jeg havde spist vildt meget ellers.. Aftensmaden skulle have været kylling og salat.. Men det spiser jeg til frokost i dag i stedet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar