20 december 2013

Vores lejlighed




















































Her er et par billeder fra stuen.. Vi er jo slet ikke færdige - der skal billeder på væggene og nok også nogle hylder.. Vi skal bare lige finde ud af, hvor det hele skal hænge.. Og så mangler vi en lampe over spisebordet.. Jeg drømmer stadig om en Tom Dixon lampe.. Suk suk ;) Kæreste Morten siger, at sådan en stor bronzefarvet lampe slet ikke passer ind.. JO DEN GØR!

Lige nu er jeg igang med at vaske Mortens fodboldtøj og håndklæder og sengetøj.. Og så skal her nok snart støvsuges.. Ooog så skal jeg have sorteret mit tøj og lagt det på plads.. Jeg skal også have kigget lidt i alle kasserne inde på kontoret og have sat lidt på plads.. Derinde mangler vi helt sikkert også nogle hylder..!

Og hey! Vores køleskab kom i går! Morten var ellers blevet ringet op og havde fået at vide, at de først kunne leverer køleskabet engang i januar, så det var jo bare super lækkert, at det kom i går! Nu skal jeg ikke længere bruge altanen som køleskab ;)

Nå, jeg må hellere komme i gang.. Bonusdatter Anna og svigerforældrene kommer i morgen.. 

Jeg nåede også at få ordnet en masse i går inden mine forældre og Tvilling Mie kom på besøg.. Iiih, det var så dejligt at se dem igen.. :D Og jeg tager hjem på søndag og skal være der hele julen.. Det bliver SÅ dejligt!

Morten og jeg skal ikke holde jul sammen.. Han skal ellers have Anna, men til at starte med skulle mine forældre og Mie bare sidde selv, så jeg ville hellere være sammen med dem.. Men nu skal vi holde jul hos min kusines forældre i stedet.. Morten skal være sammen med Anna, sine forældre og sin farmor.. :)

...det var den oprydning... og støvsugning .. må hellere komme igang..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar