06 december 2013

Vi har fået lejlighed! Jææ...!



















































Altså har jeg ikke helt glemt at fortælle, at Kæreste Morten og jeg har fået lejlighed!?!?... ;D Morten ringede til mig i går og sagde, at vi havde fået den sidste lejlighed vi var ude og kigge på.. YES! :D Vi kan allerede flytte ind d. 15. men Morten har først tid mellem jul og nytår.. Altså jeg kunne flytte med det samme! ...hvis ikke lige det var fordi jeg overhovedet ikke har pakket noget som helst.. Men jeg er bare så super spændt og jeg glæder mig virkelig meget.. Og ja, så har jeg vidst også kigget lidt meget på tumblr og fundet et hav af inspirationsbilleder af indretning.. Sådan kommer vi helt sikkert slet ikke til at bo... og slet ikke lige når vi flytter sammen.. Men man har vel lov at drømme ;) Næstved here we come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar