04 december 2013

Mit nye hår - hot fusion extensions





















































Jææ.. Jeg tror jeg har villet have extensions i omkring 8 år nu.. Jeg er ikke sikker på, hvorfor jeg aldrig har fået det lavet? Men i fredags, da Tvilling Mie og jeg var oppe og få spray tan hos Secrets by Sylvia, havde hun 15% på både køb og bestilling, så kunne jeg altså ikke stå for fristelsen!

Jeg tror jeg har været lidt bange for, at det ville komme til at se mega dumt ud.. Især fordi jeg har set mange, som slet ikke har fået sat nok extensionshår i, og så ser det bare mega dumt ud.. Men oppe hos Sylvia betaler man ikke for en bestemt mængde hår.. Hun sætter det hår på, der skal til, for at det kommer til at se godt ud, og man betaler ikke for eventuelt ekstra hår..

Det er første gang jeg har extensions, så jeg skal helt sikkert vænne mig til det.. Men jeg er allerede glad for det! Der går lige et par dage, før håret har "sat sig" i mit eget hår og jeg må ikke vaske det i 2 dage.. Mit hår skal også lige klippes lidt til, så der kommer lidt etager i, og så det passer bedre foran..

Det bliver spændende at se, hvad Kæreste Morten siger til det.. Han er ikke så meget til "forlænger hår".. ;) Haha, synes han var så sød, da han kaldte det forlænger hår :D Han bryder sig heller ikke om påsatte negle eller kunstige øjenvipper.... Somme tider tænker jeg på, hvad i al verden han så laver med mig... :b Men det er heldigvis ikke dét det kommer an på :) (Thank God.. for hvis han skred bare fordi jeg har fået lavet extensions, så ville der nok være noget helt galt..) Og jeg er heldigvis ligeglad om han synes det er grimt! (Bare han ikke bliver ved med, at sige det til mig hele tiden!) 

1 kommentar: