05 december 2013

Mine extensions og den dårlige frisør





































(Jeg skal lige, for en god ordens skyld sige, at det ikke er hende, der har sat mine extensions i, der er en dårlig frisør!)

Puh, hvor var det ikke særlig sjovt, at skulle sove med mine extensions i nat.. De strammer jo lidt fordi de er helt nye så min hovedbund var ret øm.. Hver gang jeg skulle vende mig og lægge mig på puden gjorde det ondt.. Det er heldigvis ikke så slemt i dag og tror også jeg får lettere ved at falde i søvn i aften.. Jeg vidste jo godt, at jeg ville kunne mærke mine extensions, når jeg lå på puden, men det er faktisk ikke så slemt.. Det var værre med min stakkels hovedbund.. 

Jeg har fået en tid ved frisøren i morgen formiddag, så jeg kan få klippet mine extensions til, så de ikke er så voldsomt lange.. Det er hos en frisør, som jeg aldrig har været hos før.. Den frisør jeg plejer at være hos - eller de er jo flere og blev altid bare klippet af hende, der lige havde tid - lad mig bare sige, at de nok ikke skal regne med at se mig derinde igen efter jeg fik klippet minimum 5 cm af mit hår, når jeg havde bedt om KUN LIGE at få trimmet spidserne (fordi jeg gerne ville have langt hår).. Det irriterer mig lidt, at jeg ikke sagde noget til hende.. Men på den anden side, så var det jo for sent, da jeg så, at hun havde klippet for meget af.. Og jeg tænkte, at det jo vokser ud igen.. Men jeg ved bare nu, at jeg ikke er den eneste, der synes, at hende der klippede mig, er en røv dårlig frisør.. Så nu har jeg fundet mig en anden.. Hende, der skal klippe i mine extensions, skulle være ret god til lige præcis extensions, så det kan vel ikke gå helt galt.. Så længe hun ikke klipper dem helt af :O

I morgen skal jeg også have købt julegaver.. Jeg har fået en rigtig god idé til Kæreste Mortens julegave..! Kan jo af gode grunde ikke skrive det herinde, da han læser med (hej skat ;) hehe) så i må vente, ligesom ham..

Nu vil jeg læse videre i "Den grønne mil" og håbe på, at stormen ikke bliver alt for slem hernede på Falster..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar